Hizmetlerimiz

Çocuk & Bebek Kalp Tedavisi

Çocuk Bebek Kalp Muayenesi

`` Sağlıklı Kalpler Sağlıklı Çocuklar! ``

Çocuk Kalp Hastalıkları çocuklarda karşılaşılan çeşitli kalp problemlerinin tümüne birden verilen isimdir. Bu hastalıklar, yetişkinlerde karşılaşılan kalp hastalıklarından oldukça farklıdır, çünkü çocuklar yetişkinlerin küçülmüş hali olmayıp, sürekli büyüyen ve gelişen bir yapıya sahiptirler. Son yıllarda, bebek/çocuk Kalp hastalıklarında gerçek anlamda bir artış olmasa da, spor yapan çocuk sayısının artması ve yazılı-görsel basında çıkan haberler yardımıyla, çocuk kalp hastalıkları daha bilinir hale gelmiştir. Çocuklarda görülen kalp hastalıklarını ve bunların belirtilerini tanımak, böylece çocuklarımızın kalp sağlığını kontrol ettirmek, onların ileride sağlıklı birer yetişkin olmaları için çok önemlidir.

Pediatrik ve Kardiyolojik Muayene

`` Peki Ya Kalbi? ``

Muayenehanemizde boy-kilo artışı ve aşı takibi, yeme-içme problemleri ve takibi, genel çocuk hastalıkları teşhis ve tedavisi, solunum , idrar yolu ve diğer enfeksiyonların teşhis ve tedavisi gibi alanları içeren  genel pediatrik çocuk muayenesini bütüncül bir yaklaşımla ve çocuk kalbini merkeze alarak yapıyoruz. Muayeneye gelen her küçüğü mutlaka ama mutlaka genel kalp sağlığı açısından da muayene ediyoruz. En Kıymetli Varlıklarımız Çocuklarımız! İçiniz Rahat Olsun! Çocuklarınızda Kalpleri de Bize Emanet!

Ameliyatsız Çocuk Bebek Kalp Tedavileri

`` Sağlıkla Nice Yıllara! ``

Çocuk kalp hastalıklarının büyükçe bir kısmı, Anjiyo gibi bir takım ileri tetkik yöntemleri marifetiyle, açık kalp ameliyatlarına gerek kalmaksızın tedavi edilebilmektedir. Bu sayede hastanın hastanede kalma, iyileşme ve normal hayata dönme süreleri de ciddi manada azalmaktadır. Ameliyatla karşılaştırıldığında doğabilecek komplikasyonlarında bu yöntemlerde daha az olduğu söylenebilir. Ancak bazı durumlarda cerrahi operasyonun gerekli olabileceği de akıldan çıkarılmamalıdır.